poniedziałek, 25 marca 2013

something new in my life...

Hej! 
spontaniczna decyzja? chęć spróbowania czegoś nowego? inspiracja innymi blogami? 
Sama już nie wiem,co dokładnie mnie skłoniło do założenia bloga-może blogowania to będzie dla mnie kolejna niezapomniana przygoda?? 
Oby tak było : ) 



Chcę, aby mój blog był dla Was miejscem inspiracji. Miło by było wiedzieć, że ktoś poświęca jakieś 5min. dziennie aby przeczytać to co napisałeś : ) Mam nadzieję, że będziecie często mnie odwiedzać i ze zniecierpliwieniem oczekiwać na kolejne posty : ) 
Na blogu będę pisała troszkę o moim życiu, będę wstawiała inspirujące mnie zdjęcia i przeróżne cytaty ;)                                                                                                             No Name Girl ;*

5 komentarzy:

  1. faajny blog, sukcesów w blogowaniu :**
    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż swoje zdjęcie. ; )
    Tak obserwujemy !! : )
    Ja już , teraz Ty. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. :)
    Powodzenia w blogowaniu. ^^
    Obserwuję. ;-*

    Zapraszam na:
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Sama dwa miesiące temu zaczynałam i wiem jakie początki są trudne, chociaz i tak nadal jestem nowicjuszką :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się ciekawie. powodzenia! :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeżeli obserwujesz mojego BLOGA napisz , a jak spodoba mi się Twój to się odwdzięczę ;)